Lewe menu

Humor»

Ocena: 5 Ilość ocen: 4

FBI

W biurze FBI dzwoni telefon.
- Dzień dobry, nazywam sie John. Chciałbym złożyć donos na mojego sasiada, Toma. Z dobrych źródeł wiem, że w drewnie, które leży obok jego kominka, ukryte sa narkotyki.
Na drugi dzień agenci FBI odwiedzają Toma z nakazem rewizji. Przeszukali skrupulatnie całe mieszkanie, rozcieli każde polano, ale nie znaleźli ani śladu narkotyków. Wieczorem do Toma dzwoni John.
- Cześć, było u ciebie FBI?
- Było
- Porąbali ci drewno na opał?
- Porąbali
- Dobra, to jutro ty na mnie donosisz. Ktoś musi skopać mój ogródek.

FBI
  • Obecnie 5 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 4,8/5 (4)

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Ty już oceniałeś/aś tę stronę, oceny można dokonywać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Hyde Park»

O grających pisuarach.

Pewien urzędas długo się głowił,
jak przypodobać się ministrowi?

więcej...

O grających pisuarach.
  • Obecnie 4,5 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 4,7/5 (7)

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Ty już oceniałeś/aś tę stronę, oceny można dokonywać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Szukaj

Reklama

Sklepowe newsy »

St. Croix SOLE
St. Croix MOJO SALT CONVENTIONAL
St. Croix MOJO JIG CONVENTIONAL
St. Croix MOJO JIG
St. Croix MOJO SALT
St. Croix Bass X (2017)

Rybie Oko/Reklama/Banery reklamowe 

Banery reklamowe

Ilość wyświetleń: 28841 
Komentarzy: 0 
ID: 16324 
Węzeł: 12110 

Najbardziej popularna forma reklamy, docierająca do Klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych, reklama, za którą w odróżnieniu od reklamy prasowej oglądający nie muszą płacić. Proponujemy różne formy banerów zamieszczonych w wyznaczonych miejscach na naszym portalu:

Banner - graficzny element reklamowy o rozmiarze 468x60 pikseli. Zamieszczony zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 15 kB.

Billboard - graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli umieszczany zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w billboard powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Skyscraper - forma graficzna o rozmiarze 120x600 lub 160x600 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Mini-box - forma graficzna o rozmiarze 120x60 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 10 kB.

Box - forma graficzna o rozmiarze 120x120 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.

Double-Box - forma graficzna o rozmiarze 120x240 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Rectangle (banner śródtekstowy) - graficzny element reklamowy o rozmiarze 300x250 pikseli umieszczany wewnątrz prezentowanch na stronie treści. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Interstitial - graficzny element reklamowy o dowolnym rozmiarze (zwykle 300x300), kilku-kilkunastosekundowej animacji. Wyświetlana na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce . Reklama uruchamiana jest w momencie wejścia na daną stronę, wyświetla się zaś użytkownikowi po całkowitym załadowaniu animacji. Maksymalna wielkość pliku 30 kB, czas trwania animacji max do 10 sek. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.

Geocities - graficzny element reklamowy zwykle o obszarze nie większym niż 120x600 pikseli. Reklama zawiera nieklikalną graficzną belkę z przyciskami zamknięcia "X", minimalizacji do postaci belki oraz przyciskiem powrotu do pierwotnej postaci. Geocities wyświetlany jest na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Po 10 sek reklama zwija sie automatycznie do paska, który mozna ponownie rozwinąć. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.

Floater - graficzny element reklamowy o wysokości 50 pikseli, emitowany na górze okna przeglądarki. Wyświetlany na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku

Kursor reklamowy - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze 125x125 pikseli, wyświetlany przy i poruszający się wraz z kursorem myszy. Maksymalna wielkość pliku 10 kB. Reklama jest nieklikalna.

Popup - graficzny element reklamowy, zwykle o rozmiarze 250x250 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna przegladarki. Kliknięcie w popup powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.

Popunder - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przegladarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w popunder powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Specyfikacja techniczna banerów SWF

Banery typu SWF winny posiadać następujący kod akcji powiązany z kilkalnym buttonem:

on (release) {
   getURL (clickTAG, "_blank");
}

Link do którego ma nastąpić przekierowanie po klinięciu na baner należy przesłać oddzielnie zostanie wpisany przez nasz system w miejsce parametru clickTAG. Tylko przy takiej konstrukcji jesteśmy w stanie raportować dla Ciebie ilość kliknięć na Twój baner typu Flash.

Opcje reklam

Każda z reklam, może być wyświetlana w różny sposób. Możesz samemu zdecydować jaki wariant najlepiej Ci odpowiada.

A) Ilość odsłon – Możesz wybrać wariant, w którym gwarantujemy określoną ilość odsłon reklamy. Możesz również wybrać wariant limitowany okresem jej wyświetlania. W tym przypadku nie gwarantujemy zadanej ilości odsłon. Ilość ta będzie zależeć od ilości aktualnie serwowanych innych reklam i będzie losowa. Możesz zatem jednego dnia zyskać albo innego dnia stracić na średniej liczbie odsłon w porównaniu z wariantem zadanej z góry liczby odsłon. W wariancie losowym ustalona jest tylko maksymalna ilość odsłon w ciągu jednego dnia wynosząca 3 000. Przykładowo: jeśli dzisiejszego dnia strony serwisu obejrzano 60 000 razy i serwowano jednocześnie 30 różnych reklam typu Baner to Twój Baner prawdopodobnie pokazano na 60 000/30 = 2 000 z nich.
B) Emisja w określonych godzinach - Możesz zażyczyć sobie by Twój baner emitowany był wyłącznie o określonych godzinach. Np. tylko przed południem.
C) Limit emisji dla jednego użytkownika - Możesz sobie zażyczyć by Twego banera nie pokazywane danemu użytkownikowi więcej niż np. 3 razy. Możesz ewentualnie ograniczenie swoje sformułować nieco inaczej, np. tak aby danemu użytkownikowi nie pokazywać danego bandera cześciej niż przykładowo co 15 minut.
D) Emisja w określonych sekcjach serwisu Możesz zażyczyć sobie by Twóją reklamę emitowano dodatkowo zawsze na Stronie Głównej serwisu. Ewentualnie możesz wybrać z góry zadaną sekcję serwisu w której będzie się on pojawiał np. Sekcja Forum lub Foto. Aktualnie dostępne sekcje to: Strona Główna, Serwis Główny, Bazar, Sklep, Foto, Forum, Chat, Archiwum.
E) Kraj - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników pochodzących z wybranego kraju lub kontynentu.
F) Miasto lub Region - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników zamieszkujących dane miasto lub region.

Uwaga! Podane ceny nie uwzględniają kosztu graficznego opracowania banera.

Przykładowe zamówienia:

A) Mini-box
Twój wybór: reklama typu Mini-box z gwarantowaną ilością 20 000 odsłon:
Koszt = 50zł + 80% (50zł) = 90 zł

B) Interstital
Twój wybór: reklama typu Interstital serwowana przez jeden miesiąc, z limitem odsłon dla jednego użytkownika i skierowana tylko do użytkowników z polski.
Koszt = (100zł + 25% + 20%) + 300% = 145zł + 435zł = 580zł

Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

To mnie interesuje

Dyskusje i komentarze

Schowaj teksty   
 
RSS 2.0
E-mail do moderatorów Wersja drukowalna - Sklep Wędkarski ŻBIK Pomoc Błędy Księga Gości


Reklamy KrokusŻbikowscyeZ PublishOpen source ERP i CRM - Odoo (dawniej OpenERP)Etykiety odzieżowePozycjonowanie stron WWW

Wielki Portal Wędkarski "Rybie Oko" ma charakter otwarty (podobnie jak Wikipedia), każdy może zgłosić chęć współpracy przy jego budowie, obsłudze, zarządzaniu i zostać Moderatorem. Również każdy, kto ma ochotę stać się współtwórcą Rybiego Oka, może wybrać sobie własną grządkę do uprawiania i wspólnie z innymi czynić ją zgodną z własną wizją. Może uczestniczyć w rozwoju konkretnego istniejącego już działu wędkarskiego (np.Filmy, Fotografie, Sprzęt, Humor, Wody, Łowiska, Linki, itp.) lub też stworzyć całkiem nowy. Jeśli lubisz wędkarstwo i pragniesz zostać współtwórcą Rybiego Oka wypełnij ten Formularz listu E-mail i napisz w nim czym chcesz się zająć, i dlaczego właśnie Ty. Aktualne gremium adminów i moderatorów zadecyduje, czy zasługujesz na taką rolę, jeśli jednak masz chęci i choć nieco wiesz o wędkarstwie zapewne masz duże szanse :).