Left menu

Humour»

Rating: 4,5 Reviews count: 10

co to jest polityka???

Jasio pyta się ojca:
- Tato, co to jest POLITYKA???
- Ja przynoszę do domu pieniądze, więc jestem KAPITALISTĄĄ, mama zarządza pieniędzmi, więc jest RZĄDEM, dziadek pilnuje, zeby wszystko było dobrze, więc jest ZWIĄZKIEM ZAWODOWYM, nasza pokojówka jest KLASĄ ROBOCZĄ. My wszyscy chcemy, żeby było tobie jak najlepiej, tak, ty jesteś LUDEM, a twój młodszy brat, który leży jeszcze w pieluchach jest PRZYSZŁOŚCIĄ. Rozumiesz synku???
Jasio powiedział, że musi się z tym przespać.
Nagle Jasia w nocy budzi płacz młodszego brata, który zrobił w pieluchy. Idzie do pokoju rodziców, gdzie mocno śpi matka. Nie mógł jej obudzić, więc poszedł do pokoju pokojówki, która właśnie zabawiała się z ojcem, a temu wszystkiemu zza okna przyglądał się dziadek. Chłopiec ignorowany przez wszystkich postanowił, że pójdzie spać i o tym zapomni.
Rano ojciec pyta się Jasia:
- Możesz powiedzieć mi własnymi słowami co to POLITYKA???
-TAK!!! KAPITALIŚCI wykorzystują KLASĘ ROBOCZĄ, gdy RZĄD śpi, a ZWIĄZEK ZAWODOWY się temu przygląda. LUD jest ignorowany a PRZYSZŁOŚĆ leży w gównie!!! To jest POLITYKA!!!

co to jest polityka???
  • Currently 4,5 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 4,7/5 (10 votes cast)

Thank you for rating!

You have already rated this page, you can only rate it once!

Your rating has been changed, thanks for rating!

Search

Advertising

Rybie Oko/Advertising/Banery reklamowe 

Banery reklamowe

View count: 38893 
Comments count: 0 
ID: 16324 
Node: 12110 

Najbardziej popularna forma reklamy, docierająca do Klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych, reklama, za którą w odróżnieniu od reklamy prasowej oglądający nie muszą płacić. Proponujemy różne formy banerów zamieszczonych w wyznaczonych miejscach na naszym portalu:

Banner - graficzny element reklamowy o rozmiarze 468x60 pikseli. Zamieszczony zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 15 kB.

Billboard - graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli umieszczany zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w billboard powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.

Skyscraper - forma graficzna o rozmiarze 120x600 lub 160x600 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.

Mini-box - forma graficzna o rozmiarze 120x60 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 10 kB.

Box - forma graficzna o rozmiarze 120x240 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.

Rectangle (banner śródtekstowy) - graficzny element reklamowy o rozmiarze 300x250 pikseli umieszczany wewnątrz prezentowanch na stronie treści. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.

Interstitial - graficzny element reklamowy o dowolnym rozmiarze (zwykle 300x300), kilku-kilkunastosekundowej animacji. Wyświetlana na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce . Reklama uruchamiana jest w momencie wejścia na daną stronę, wyświetla się zaś użytkownikowi po całkowitym załadowaniu animacji. Maksymalna wielkość pliku 30 kB, czas trwania animacji max do 10 sek. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.

Geocities - graficzny element reklamowy zwykle o obszarze nie większym niż 120x600 pikseli. Reklama zawiera nieklikalną graficzną belkę z przyciskami zamknięcia "X", minimalizacji do postaci belki oraz przyciskiem powrotu do pierwotnej postaci. Geocities wyświetlany jest na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Po 10 sek reklama zwija sie automatycznie do paska, który mozna ponownie rozwinąć. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.

Floater - graficzny element reklamowy o wysokości 50 pikseli, emitowany na górze okna przeglądarki. Wyświetlany na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku

Kursor reklamowy - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze 125x125 pikseli, wyświetlany przy i poruszający się wraz z kursorem myszy. Maksymalna wielkość pliku 10 kB. Reklama jest nieklikalna.

Popup - graficzny element reklamowy, zwykle o rozmiarze 250x250 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna przegladarki. Kliknięcie w popup powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.

Popunder - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przegladarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w popunder powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.

Specyfikacja techniczna banerów SWF

Banery typu SWF winny posiadać następujący kod akcji powiązany z kilkalnym buttonem:

on (release) {
    getURL (clickTAG, "_blank");
}

Link do którego ma nastąpić przekierowanie po klinięciu na baner należy przesłać oddzielnie zostanie wpisany przez nasz system w miejsce parametru clickTAG. Tylko przy takiej konstrukcji jesteśmy w stanie raportować dla Ciebie ilość kliknięć na Twój baner typu Flash.

Opcje reklam

Każda z reklam, może być wyświetlana w różny sposób. Możesz samemu zdecydować jaki wariant najlepiej Ci odpowiada.

A) Ilość odsłon – Możesz wybrać wariant, w którym gwarantujemy określoną ilość odsłon reklamy. Możesz również wybrać wariant limitowany okresem jej wyświetlania. W tym przypadku nie gwarantujemy zadanej ilości odsłon. Ilość ta będzie zależeć od ilości aktualnie serwowanych innych reklam i będzie losowa. Możesz zatem jednego dnia zyskać albo innego dnia stracić na średniej liczbie odsłon w porównaniu z wariantem zadanej z góry liczby odsłon. W wariancie losowym ustalona jest tylko maksymalna ilość odsłon w ciągu jednego dnia wynosząca 3 000. Przykładowo: jeśli dzisiejszego dnia strony serwisu obejrzano 60 000 razy i serwowano jednocześnie 30 różnych reklam typu Baner to Twój Baner prawdopodobnie pokazano na 60 000/30 = 2 000 z nich.
B) Emisja w określonych godzinach - Możesz zażyczyć sobie by Twój baner emitowany był wyłącznie o określonych godzinach. Np. tylko przed południem.
C) Limit emisji dla jednego użytkownika - Możesz sobie zażyczyć by Twego banera nie pokazywane danemu użytkownikowi więcej niż np. 3 razy. Możesz ewentualnie ograniczenie swoje sformułować nieco inaczej, np. tak aby danemu użytkownikowi nie pokazywać danego bandera cześciej niż przykładowo co 15 minut.
D) Emisja w określonych sekcjach serwisu Możesz zażyczyć sobie by Twóją reklamę emitowano dodatkowo zawsze na Stronie Głównej serwisu. Ewentualnie możesz wybrać z góry zadaną sekcję serwisu w której będzie się on pojawiał np. Sekcja Forum lub Foto. Aktualnie dostępne sekcje to: Strona Główna, Serwis Główny, Bazar, Sklep, Foto, Forum, Chat, Archiwum.
E) Kraj - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników pochodzących z wybranego kraju lub kontynentu.
F) Miasto lub Region - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników zamieszkujących dane miasto lub region.

Przykładowe zamówienia:

A) Mini-box
Twój wybór: reklama typu Mini-box z gwarantowaną ilością 20 000 odsłon:
Koszt = 50zł + 80% (50zł) = 90 zł

B) Interstital
Twój wybór: reklama typu Interstital serwowana przez jeden miesiąc, z limitem odsłon dla jednego użytkownika i skierowana tylko do użytkowników z polski.
Koszt = (100zł + 25% + 20%) + 300% = 145zł + 435zł = 580zł

Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

PreOrder

Comments

Standard view   
 
RSS 2.0
E-mail to administrator Printerfriendly version Help Bugs Guest Book
Reklamy Krokus: Zez - Blog zez.pl

Rybie Oko ma charakter otwarty, każdy może zgłosić chęć współpracy przy jego budowie, obsłudze i zarządzaniu. Każdy, kto ma ochotę stać się współtwórcą Rybiego Oka może wybrać sobie własną grządkę do uprawiania i wspólnie z innymi czynić ją zgodną z własną wizją. Może to być np. konkretny istniejący już dział (np. Humor, Wody, Linki, itp.) lub też całkiem nowy. Jeśi chcesz zostać współtwórcą RO wypełnij ten Feedback form i napisz w nim czym chcesz się zająć i dlaczego właśnie Ty. Aktualne gremium adminów i moderatorów zadecyduje czy zasługujesz na taką rolę.