Rybie Oko/Advertising/Banery reklamowe
Banery reklamowe |
Najbardziej popularna forma reklamy, docierająca do Klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych, reklama, za którą w odróżnieniu od reklamy prasowej oglądający nie muszą płacić. Proponujemy różne formy banerów zamieszczonych w wyznaczonych miejscach na naszym portalu:
Banner - graficzny element reklamowy o rozmiarze 468x60 pikseli. Zamieszczony zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 15 kB.
Billboard - graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli umieszczany zwykle centralnie w górnej części strony WWW. Kliknięcie w billboard powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.
Skyscraper - forma graficzna o rozmiarze 120x600 lub 160x600 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.
Mini-box - forma graficzna o rozmiarze 120x60 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 10 kB.
Box - forma graficzna o rozmiarze 120x240 pikseli umieszczona na prawej lub lewej kolumnie witryny, analogicznie jak Scyscraper. Kliknięcie w reklamę powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.
Rectangle (banner śródtekstowy) - graficzny element reklamowy o rozmiarze 300x250 pikseli umieszczany wewnątrz prezentowanch na stronie treści. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 25 kB.
Interstitial - graficzny element reklamowy o dowolnym rozmiarze (zwykle 300x300), kilku-kilkunastosekundowej animacji. Wyświetlana na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce . Reklama uruchamiana jest w momencie wejścia na daną stronę, wyświetla się zaś użytkownikowi po całkowitym załadowaniu animacji. Maksymalna wielkość pliku 30 kB, czas trwania animacji max do 10 sek. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.
Geocities - graficzny element reklamowy zwykle o obszarze nie większym niż 120x600 pikseli. Reklama zawiera nieklikalną graficzną belkę z przyciskami zamknięcia "X", minimalizacji do postaci belki oraz przyciskiem powrotu do pierwotnej postaci. Geocities wyświetlany jest na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Po 10 sek reklama zwija sie automatycznie do paska, który mozna ponownie rozwinąć. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku.
Floater - graficzny element reklamowy o wysokości 50 pikseli, emitowany na górze okna przeglądarki. Wyświetlany na warstwie, nad treścią strony w przeglądarce Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Maksymalna wielkość pliku 20 kB. Kliknięcie w baner powoduje przejście do reklamowanego linku
Kursor reklamowy - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze 125x125 pikseli, wyświetlany przy i poruszający się wraz z kursorem myszy. Maksymalna wielkość pliku 10 kB. Reklama jest nieklikalna.
Popup - graficzny element reklamowy, zwykle o rozmiarze 250x250 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna przegladarki. Kliknięcie w popup powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 20 kB.
Popunder - graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną strone w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przegladarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w popunder powoduje przejście do reklamowanego linku. Maksymalna wielkość pliku 30 kB.
Specyfikacja techniczna banerów SWF
Banery typu SWF winny posiadać następujący kod akcji powiązany z kilkalnym buttonem:
on (release) { getURL (clickTAG, "_blank"); }
Link do którego ma nastąpić przekierowanie po klinięciu na baner należy przesłać oddzielnie zostanie wpisany przez nasz system w miejsce parametru clickTAG. Tylko przy takiej konstrukcji jesteśmy w stanie raportować dla Ciebie ilość kliknięć na Twój baner typu Flash.
Opcje reklam
Każda z reklam, może być wyświetlana w różny sposób. Możesz samemu zdecydować jaki wariant najlepiej Ci odpowiada.
A) Ilość odsłon – Możesz wybrać wariant, w którym gwarantujemy określoną ilość odsłon reklamy. Możesz również wybrać wariant limitowany okresem jej wyświetlania. W tym przypadku nie gwarantujemy zadanej ilości odsłon. Ilość ta będzie zależeć od ilości aktualnie serwowanych innych reklam i będzie losowa. Możesz zatem jednego dnia zyskać albo innego dnia stracić na średniej liczbie odsłon w porównaniu z wariantem zadanej z góry liczby odsłon. W wariancie losowym ustalona jest tylko maksymalna ilość odsłon w ciągu jednego dnia wynosząca 3 000. Przykładowo: jeśli dzisiejszego dnia strony serwisu obejrzano 60 000 razy i serwowano jednocześnie 30 różnych reklam typu Baner to Twój Baner prawdopodobnie pokazano na 60 000/30 = 2 000 z nich.
B) Emisja w określonych godzinach - Możesz zażyczyć sobie by Twój baner emitowany był wyłącznie o określonych godzinach. Np. tylko przed południem.
C) Limit emisji dla jednego użytkownika - Możesz sobie zażyczyć by Twego banera nie pokazywane danemu użytkownikowi więcej niż np. 3 razy. Możesz ewentualnie ograniczenie swoje sformułować nieco inaczej, np. tak aby danemu użytkownikowi nie pokazywać danego bandera cześciej niż przykładowo co 15 minut.
D) Emisja w określonych sekcjach serwisu Możesz zażyczyć sobie by Twóją reklamę emitowano dodatkowo zawsze na Stronie Głównej serwisu. Ewentualnie możesz wybrać z góry zadaną sekcję serwisu w której będzie się on pojawiał np. Sekcja Forum lub Foto. Aktualnie dostępne sekcje to: Strona Główna, Serwis Główny, Bazar, Sklep, Foto, Forum, Chat, Archiwum.
E) Kraj - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników pochodzących z wybranego kraju lub kontynentu.
F) Miasto lub Region - ograniczenie emitowania reklamy tylko do użytkowników zamieszkujących dane miasto lub region.
Przykładowe zamówienia:
A) Mini-box
Twój wybór: reklama typu Mini-box z gwarantowaną ilością 20 000 odsłon:
Koszt = 50zł + 80% (50zł) = 90 zł
B) Interstital
Twój wybór: reklama typu Interstital serwowana przez jeden miesiąc, z limitem odsłon dla jednego użytkownika i skierowana tylko do użytkowników z polski.
Koszt = (100zł + 25% + 20%) + 300% = 145zł + 435zł = 580zł
Podane ceny nie zawierają podatku VAT.
Comments